新朋友報到 - 1月回顧

1月18日(日)川龍早茶◆城門野餐IMG_6461(Z)

十隻恐龍去野餐,冇得坐旅遊車,要靠自己兩條腿。一早由荃灣集合,坐小巴到川龍山水茶樓食個Bruch,品嚐傳統中式點心,已經食到飽一飽。之後經龍門郊遊徑,到城門水塘,龍門郊遊徑上落不多,雖然有些路段比較斜,但基本上都輕鬆易行。途中經過大圓石澗N條(因為唔知邊條先係),更有流水小橋。到達城門水塘之後,在草地旁邊白千層樹下野餐,大家都準備了大量食物,新朋友Chris原來是廚藝高手,準備了薰蹄、麵包布丁,Kimmy更加將整間阿信屋帶上山,準備了無盡的零食。除此之外,大家還準備了Muffin、大量水果、生命麵包、五香肉丁、撈烏冬……荒山野嶺任食放題。

IMG_8544(Z)
何Sir(中)冷靜地跳起。
IMG_6466(Z)
城門野餐放題的食物多過「自助山」,Kimmy(左一)正在努力中。

1月25日(日)決戰大坡板

一年半前決戰大坡板,因為淆底,去到大坡板入口坐咗成個鐘然後走人,出番油塘食下午茶,今次一行5人再戰鯉魚門海岸!重臨舊地,未挑戰大坡板前,係舊礦場先玩跳相,瘋狂一下,忘記恐怖陰霾。

之後開始挑戰,大家一開始都被大坡板的斜度嚇了一跳,唯有有時行進,有時用屁股行進,邊行邊坐住過大坡板。順利過咗大坡板之後就開始平緩一點,但都有點攀爬位。我哋係一個大岩石上坐下休息,享受759特價咖啡,之後過了不少險位,又過了獨木橋,最後由沙灘旁邊的鐵梯番上馬路,都幾體力化,超肚餓,最後落調景嶺食嘢。

IMG_8690(Z)
在大坡板上扮MJ,其實唔難。
照片
(左起)阿Woo、何Sir、紫茵、Felix都成功挑戰大坡板了!
照片 5
大家在鯉魚門海岸的懸崖絕嶺上攀爬。
照片 4
有些路段非常接近海邊,要經過濕石。

2月1日(日)禾秧狂操兩文三語
上次路過禾秧石林但未能一戰,今日一行12人再上禾秧山戰石林。今次我們有Nok帶來幾位外國朋友,但還有來自台灣的維倫加入,可以好好練習兩文三語,由荃錦坳出發上山,但由於太大霧,過禾秧山的時候有點迷路,經高手指點,來到禾秧石林,登上王母點將台。落山的過程中,大家又上了一塊大石合照,一試身手,之後落到圓玄學院去廁所散水。

IMG_8817(Z)
幾位外國朋友都是攀石好手,上大石無難度。

2月8日(日)獅子頭上嘆紅酒

IMG_6629(Z)
和台灣朋友來個「這些年」大合照。

之前多次登獅子山,今次是Ally和朋友Spring邀約重登獅山,一行八人包括三位非常可愛的台灣朋友,都是維倫的同事。先在黃大仙吃飽飽出發,直上沙田坳道,經麥徑登獅子山。一路都比較輕鬆好走,就是臨到山頂的梯級比較長、比較斜。大家爬上路邊的大石休息拍照,從前都只有華生和何Sir兩個人會爬上去 。大家成功攻頂之後,就在獅尾開紅酒、嘆火腿。在獅子山的山脊線上橫移,再登上獅頭,九龍的全景今天卻有點矇矓。齊齊落山,之後落樂富麻布茶房Tea一Tea。

IMG_6635(Z)
有紅酒,又點可以冇Ham呢?
IMG_6717(Z)
Sandy快要掉下山了!(好似係)

原刊於《風火山林月刊》第八期 2015年2月15日

立即訂閱,享受每期精彩內容,和我們一起翻山越嶺。